Monday, March 14, 2011

Friendship Like A Bitch


masih wujudkah perkataan sahabat @ kawan baik dalam hidup saya???hmmm.....bagi saya "friendship like a bitch"...sejarah yang tidak mungkin akan saya lupakan dalam hidup saya,s'org kawan yang betul2 saya sayang dan percayai sanggup khianati saya dan rosakkan hubungan p'sahabatan yang sudah b'tahun t'jalin(susah senang bersama),saya tidak kisah kalau putus cinta,tapi saya kisah kalau putus kawan lebih2 lagi kalau di tipu dan di khianati hanya d'sebabkan s'org lelaki yang dia sayang,memang benar lar orang cakap cinta itu buta,boleh m'butakan hati manusia dan m'rosakkan akal fkiran manusia,atau mungkin juga dalam hal cinta kami tidak sependapat sebab saya tidak pena pun rasa cinta yang serius dalam hidup saya...jadi cinta mati s'olah2 tidak wujud dalam dunia saya seperti kawan saya,sekarang saya hadapi masalah yang sangat berat untuk saya tanggung,hinggakan berat badan saya pun ikut susut...huhuhu...tapi tidak pa lar,saya akan anggap semua nie ujian dari tuhan untuk lebih kenal hati budi s'orang perempuan yang begelar sahabat hipokrit...T__T
 

No comments:

Post a Comment