Wednesday, March 16, 2011

Lelaki Bantaton

uurrggghhhh.....tension aku bila b'hadapan dgn lelaki yg tidak pndai mau faham apa aku cakap,siang malam selalu sahaja kacau aku,give up aku jmpa lelaki mcm nie yang tidak tahu diri "lelaki nie suami orang dan dia ada hati dgn aku"...OMG!!!! dasar lelaki bantaton,aku tidak faham dan jadi bingung bila dia ckap aku buat dia jadi gila,siang malam dia fikir dan rindu aku,tapi kenapa plak dia mau rindu aku sedangkan kami tidak pena ada hbungan pun,keluar jalan b'dua pun tidak pena so napa plak dia cakap aku buat dia jadi gila,padahal dia baru nampak aku 2x dan aku bru nampak dia skali dan b'ckap face to face pun baru sekali tym lunch dengan kwan skerja,maybe dia fikir d'sbabkn dia uda b'kahwin dan ada pengalaman pasal perempuan dia boleh buat aku cair dengan kata2 manisnya,hahaha...u wrong meet girl okay!!!walaupun aku tidak m'nafikan kau memang ada rupa dan b'kerjaya tpi maaf lar aku tidak pandang dengan lelaki yang sudah jadi hak milik org lain,aku juga perempuan dan tidak mungkin aku akan sakiti dan khianati dgn kaum sejenis ku...aku rasa ada bagusnya lar juga aku buang ja sim card ku nie wlaupn aku syg dgn number ku,tpi nie lar aku rasa jalan t'baik utk slmatkn rumh tngga org,kalau aku perempuan yang pandang duit pa lar akan jadi dengan anak bininya tu ar??huhuhu.....b'macam2 yang b'main di fikiran ku saat ini,aku juga lebih kurang dalam situasi yang sama,bapa ku b'khwin lain dan maybe ini menyebabkn aku lbih fham isi hati pmpuan yang sudah b'kahwin dan m'punyai anak,kenapa lar aku sering b'hadapan dengan perempuan yang ada msalah m'libatkn lelaki???hinggakn aku kdang2 mcm rasa fobia dan takut utk b'kongsi hidup dengan lelaki sebab perkara yang pling aku tkut trjadi dlm hidup ku ialah "aku takut gagal dan m'jadi s'orang wanita yang lemah dan hilang arah" hanya d'sbabkn lelaki yang kurang ajar dan tidak tahu untuk m'hargai perempuan,aku b'doa muda2han lar lelaki itu cepat2 lupakan aku dan hanya anggap aku ini seperti s'org adik @ anak nya...amin....I wish...I wish...I wish....uuurrrmmmmm.........

3 comments:

  1. aik pandai jua ko guna bantaton kan..alala

    ReplyDelete
  2. akakakkakaa......yeahh...smkin ari smkin rmai llaki bantaton sya tinguk beb....

    ReplyDelete