Tuesday, March 15, 2011

Tender ini m'bunuh emosi ku yang normal dan diri ku menjadi stress!!!

                


S'kali lgi aku b'hadapan dengan tender...bagi aku tender ini m'mbunuh ku,kalau dulu ada PA & QS yg buat tender sama2 mnolong snang lar sikit aku rasa,tpi kli ni btul2 aku bencikn dgn namanya project of tender...aku harap muda2hn lar aku tidak di suruh wat keja smpai subuh di ofiz nie..kalau di hargai tidak pa juga,nie tidak dasar idiot pnya laupan....hhmmmm....ada anak bos pun teda guna jga,stdy smpi luar negara tpi ibarat tin kosong ja ku tgk dia tu...kan dia QS so npa tidak dia ja yang bantu aku buat?aku bukan QS okay...uurrggghhhhh.......aku benci buat nie keja....d'org hanya tahu tnya aku sri are u okay?..sri itu tender sudah siap?...sri berpa itu amount?...sri brpa i2 sub bagi rate?...WTF of u lol...i'm not a superwoman or computer just click and click then enter to finished it all....huhuuhuhu.....sya sakit bah nie co tau kah??smpaikn sya mau minta MC pn sya msih b'fkir lgi gara2 mau sttle smua nie keja...kalau sya cuti itu org baru mna dpat handle nie keja,ada PA pun tia blh harap malar cuti ja trus...you have your problm me also have the prblm mah..so dun become like a selfish okay!!!! feel want resign already...T__T

4 comments:

  1. uuuhhhhh.....aku akan rajin klu co uda buka syrikat sndri zam...aku akan keja dgn rjinnya d bwah naugan mu...aakakkaa....

    ReplyDelete
  2. wah..sama la d sini ni...selalu ada tender ja..tebal2 lagi pula tu

    ReplyDelete
  3. hahaha......aku smkin benci dgn namanya tender,bad work for me...

    ReplyDelete